1. Оберіть товар, і натисніть кнопку «В кошик», що розташована поряд із ціною товару, а також оформити товар «Під замовлення» (якщо його немає в наявності).

Обрані товари автоматично потраплять до меню «Кошик». Коли вибір буде завершено, наступним кроком є оформлення замовлення.

2. У меню «Кошик» перевірте обрані позиції та переходьте до вибору способу доставки і оплати замовлення. Можливі наступні способи оплати і доставки:

  • готівкою (самовивіз);
  • переказом післяплати («Укрпошта»);
  • банківським переказом («Нова пошта», «Укрпошта»);
  • карткою (LiqPay). Звертаємо Вашу увагу! У разі повернення коштів, перерахованих клієнтом через систему LiqPay, відповідальність за тривалість зарахування коштів на рахунок клієнта несе система LiqPay.

Вартість пересилання здійснюється згідно тарифів підприємства з доставки.

3. Умови повернення коштів та товару

  • У випадку якщо товар Ви отримали в неналежному стані, або він Вам не підходить то його можна повернути на протязі 14 діб з момента покупки згідно норми Закону України "Про захист прав споживачів"
  • Повернення коштів за товар здійснюється переказом на банківську карту клієнта, після отримання товару. Товар можна повернути через поштову доставку або в офісі компанії, за адресою: с. Широка гребля, Вінницького району Вінницької області, вул. Молодіжна 16.
  • Не пошкоджений або отриманий із служби доставки товар поверненню не підлягає.

Залишити замовлення в Інтернет-магазині «Теза» можна в будь-який зручний для Вас час. Замовлення буде оброблене упродовж робочого дня з 9:00 до 18:00, з понеділка по п'ятницю.

В умовах карантину відправка замовлень здійснюється один раз на тиждень (орієнтовно - п'ятниця)

Для зʼясування особливостей замовлення Вам обов'язково зателефонує менеджер магазину.

Товар додано до списку бажань

Цей сайт збирає інформацію, мінімально-достатню для обслуговування покупців: замовлення, підтвердження оплат, реквізити отримувачів купленого.