1. Оберіть товар, і натисніть кнопку «В кошик», що розташована поряд із ціною товару, а також оформити товар «Під замовлення» (якщо його немає в наявності).
Обрані товари автоматично потраплять до меню «Кошик». Коли вибір буде завершено, наступним кроком є оформлення замовлення.
2. У меню «Кошик» перевірте обрані позиції та переходьте до вибору способу доставки і оплати замовлення. Можливі наступні способи оплати і доставки:
- готівкою (самовивіз);
- переказом післяплати («Укрпошта»);
- банківським переказом («Нова пошта», «Укрпошта»);
- карткою (LiqPay). Звертаємо Вашу увагу! У разі повернення коштів, перерахованих клієнтом через систему LiqPay, відповідальність за тривалість зарахування коштів на рахунок клієнта несе система LiqPay.
Вартість пересилання здійснюється згідно тарифів підприємства з доставки.
3. Умови повернення коштів та товару
- У випадку якщо товар Ви отримали в неналежному стані, або він Вам не підходить то його можна повернути на протязі 14 діб з момента покупки згідно норми Закону України "Про захист прав споживачів"
- Повернення коштів за товар здійснюється переказом на банківську карту клієнта, після отримання товару. Товар можна повернути через поштову доставку або в офісі компанії, за адресою: с. Широка гребля, Вінницького району Вінницької області, вул. Молодіжна 16.
- Не пошкоджений або отриманий із служби доставки товар поверненню не підлягає.
Залишити замовлення в Інтернет-магазині «Теза» можна в будь-який зручний для Вас час. Замовлення буде оброблене упродовж робочого дня з 9:00 до 18:00, з понеділка по п'ятницю.
В умовах карантину відправка замовлень здійснюється один раз на тиждень (орієнтовно - п'ятниця)
Для зʼясування особливостей замовлення Вам обов'язково зателефонує менеджер магазину.